Om du vill göra ändringar i en beställning, uppdatera din leverans- eller faktureringsadress, eller har några allmänna frågor, finns vi här för att hjälpa till.
Vårt team kommer att återkomma till dig så snart som möjligt för att se till att allt blir ordnat.
FAQ
KAN JAG ÄNDRA MIN BESTÄLLNING EFTER KÖPET?
Du kan göra ändringar i en PC-beställning medan den är i köfasen. Därefter kommer redigering att vara låst.
Om du behöver uppdatera dina fakturerings- eller leveransuppgifter, vänligen kontakta oss på 0640 700 40 eller via e-post på [email protected].
HUR AKTIVERAR JAG WINDOWS PÅ MIN NYA DATOR?
Du hittar din Windows-produktnyckel på fakturan/packsedeln som ligger i tillbehörslådan. Den är tryckt nära nederkanten av sidan.
Du kan också komma åt din faktura digitalt – scrolla bara upp till toppen av den här sidan, så hittar du den ovanför ordersammanfattningen. Om den saknas, kontrollera din leveransbekräftelse via e-post för en PDF-version, eller kontakta oss så skickar vi den till dig.
Så här aktiverar du Windows:
Öppna Inställningar
Klicka på System > Aktivering
Klicka på Ändra produktnyckel
Ange din Windows-kod och klicka på Aktivera
När det är klart är din Windows helt aktiverad och redo att köra!
FORGOT PASSWORD
PASSWORD LINK SENT
If there was an account registered with the email address you provided you should receive and email detailing how to set a new password
Please check spam/junk folders if the message has not arrived in a few minutes
Account Registered
Your account has been registered with our system. You will now be able to log in and view your future orders